duminică, 6 ianuarie 2013

12 plante... Dar de ce?

12 Plante este un supliment alimentar care reuseste sa aduca intr-o singura capsula 12 tipuri diferite de plante precum: Salcia, Migdalul, Mesteacănul pufos, Teiul argintiu, Coacăzul negru, Magnolia, Ghimbirul, Socul, Urzica, Orzul verde, Stejarul, Ginkgo Biloba. Toate ceste plante ajuta la refacerea starii de bine a organismului.

Pentru un asa supliment am creat o "melodie" care este interpretata de bunul meu prieten Mc Roby (este cel care apare in video; e chiar robot :) ).

Sper sa luati in calcul faptul ca nu sunt nici cantaret, nici compozitor iar aceasta creatie a fost facuta in camera mea, nici vorba de studio.

Versuri

2X Acum o sa va vorbesc de 12 plante
Nu voi spune vorbe aberante,
Ce voi zice-i adevarat
Si nu-mi ziceti c-am aberat.


12 plante poate sa faca,
Ce tu n-ai visat niciodata.
Ti-o mai zic o data
Compozitia sa e minunata,
Are salcie, migdal, mesteacan pufos
Iar astea te fac putin mai sanatos
Si sa nu fiu integru
Teiul argintiu si coacazul negru,
Impreuna cu mongolia si ghimbirul
Parca iti alunga chinul.


2X Acum o sa va vorbesc iar de 12 plante,
Nu voi spune vorbe aberante.
Ce voi zice-i adevarat
Si nu-mi ziceti c-am aberat.


Socul si urzica
Iti alunga frica,
Orzul verde si stejarul
Iti alina amarul,
Si ca sa nu uiti versurile acestea
Ginko biloba e vestea,
E vestea pe care ti-o zic
Si n-ai sa fii amnezic
Asta-i tot ce-am avut de spus
Si sper ca ti-am dat un impuls.


Acum ca v-am vorbit de 12 plante
Ati aflat ca-s minunate,
Deci de ce sa nu le incercati
Sa nu mai fiti agitati.


Daca te-am facut curios si vrei sa aflii mai multe click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu